top of page
Map puzzle Slovakia counties

Časté otázky  - FAQ

  • Kedy odošlete moju objednávku?
    ▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
    ▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
  • Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?
    ▪ na tejto sekcii pracujeme...
  • Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?
    ▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
  • Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
  • Kedy odošlete moju objednávku?
    ▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
    ▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
  • Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?
    ▪ na tejto sekcii pracujeme...
  • Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?
    ▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
  • Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
  • Kedy odošlete moju objednávku?
    ▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
    ▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
  • Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?
    ▪ na tejto sekcii pracujeme...
  • Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?
    ▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
  • Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
  • Kedy odošlete moju objednávku?
    ▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
    ▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
  • Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?
    ▪ na tejto sekcii pracujeme...
  • Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?
    ▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
  • Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
  • Kedy odošlete moju objednávku?
    ▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
    ▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
  • Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
  • Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?
    ▪ na tejto sekcii pracujeme...
  • Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?
    ▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
  • Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?
    ▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk

Neváhajte sa na nás obrátiť s otázkami, pripomienkami a požiadavkami.

 

info@lebomadved.sk

+421 907 544 744

Ďakujeme za odoslanie!
bottom of page