top of page
Časté otázky - FAQ
-
Kedy odošlete moju objednávku?▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
-
Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?▪ na tejto sekcii pracujeme...
-
Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
-
Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
-
Kedy odošlete moju objednávku?▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
-
Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?▪ na tejto sekcii pracujeme...
-
Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
-
Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
-
Kedy odošlete moju objednávku?▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
-
Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?▪ na tejto sekcii pracujeme...
-
Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
-
Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
-
Kedy odošlete moju objednávku?▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
-
Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?▪ na tejto sekcii pracujeme...
-
Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
-
Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
-
Kedy odošlete moju objednávku?▪ Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?▪ Informácie o sledovaní zásielky dostanete e-mailom keď odovzdáme vašu objednávku doručovacej službe. *Objednávky zvyčajne vybavujeme nasledujúci pracovný deň po objednaní.
-
Čo robiť, ak bola moja objednávka doručená poškodená alebo niečo chýba?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk s priloženou fotodokumentáciou problému. ▪ Bezplatne vám pošleme náhradný produkt alebo chýbajúce diely. *Robíme všetko preto, aby šanca, že sa to stane, bola takmer nulová.
-
Aké máte reklamačné pravidlá a pravidlá vrátenia?▪ na tejto sekcii pracujeme...
-
Potrebujem účet na stránke aby som mohol vytvoriť objednávku?▪ Nie. Účet nie je potrebný na vytvorenie objednávky.
-
Ako môžem upraviť moju objednávku ak som ju už potvrdil?▪ Kontaktujte nás na info@lebomadved.sk
Neváhajte sa na nás obrátiť s otázkami, pripomienkami a požiadavkami.
+421 907 544 744
bottom of page